Mijn winkelwagen | Totaal € 0,00 | Afrekenen

Veelgestelde vragen

Vragen over bestellen en betalen

Hoe werkt het bestellen?

Op welke manieren kan ik betalen?

Is bestellen en betalen veilig?

Ik heb een kortingscode ontvangen, hoe kan ik deze gebruiken?

Moet ik eerst registreren / een account aanmaken voordat ik kan bestellen? 

 

Vragen over de verpakking

Worden de cadeaus verpakt?

Kan een kaart worden bijgevoegd?

 

Vragen over bezorgen

Wat is de levertijd?

Kan ik de het product of cadeau ook bij iemand anders laten afleveren?

Wat zijn de verzendkosten?

Is verzending naar het buitenland ook mogelijk?

Hoe wordt de bestelling bezorgd?

Hoe worden de producten/cadeaus verpakt?

Is het product/cadeau tijdens de verzending verzekerd?

 

Vragen over annuleren

Hoe kan ik een bestelling annuleren of beëindigen?

 

Vragen over retourneren

Kan ik de produkt retour sturen?

 

Overige vragen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik deze achterhalen?

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?


 

Vragen over bestellen en betalen

Hoe werkt het bestellen?

Bestellen is heel eenvoudig en verloopt in 4 stappen:
1. Product kiezen: op de bestelpagina klikt u op een product naar keuze.
2. Bestelling controleren: In de winkelwagen controleert u de bestelling. Vervolgens klikt u op de knop ‘Ga verder met afrekenen’.
3. Adresgegevens invoeren: Op het bestelformulier voert u uw adresgegevens in en kiest u een betaalmethode. Daarna klikt u op de knop ‘Bevestigen en betalen’.
4. Betalen: Volg de instructies op de betaalpagina om de betaling te voltooien. Indien u voor 'Vooruitbetaling per bankoverschrijving' hebt gekozen, ontvangt u een e-mail met betaalinstructies. Na het afronden van de betaling ontvangt u een orderbevestiging per e-mail. 
[TOP]

Op welke manieren kan ik betalen?

Bij Anybaby kunt u betalen via de volgende betaalmethoden:
- iDEAL: elektronisch betalen via uw eigen bank. Indien u iDEAL als betaalmethode kiest, betaalt u via Mollie BV. Dit is de partij die de iDEAL-transacties voor Anybaby.nl beheert.
- Vooruitbetaling per bankoverschrijving: U maakt het factuurbedrag over naar onze bedrijfsrekening. Uw bestelling wordt geleverd wanneer het volledige bedrag is bijgeschreven.
- Betaling per factuur (alleen voor bedrijven).  U betaalt de eerste keer dat u bij ons bestelt vooraf per bankoverschrijving. Vanaf de tweede bestelling kunt u op rekening bij ons bestellen. Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. 
[TOP]

Is bestellen en betalen veilig?

De gegevens die u ons toevertrouwd tijdens het bestellen van de producten zijn bij ons veilig. Anybaby neemt de bescherming van uw persoonsgegevens uiterst serieus en respecteert te allen tijde uw privacy. Uw gegevens zullen nooit zonder uw nadrukkelijke toestemming worden verstrekt aan derden. Zie hiervoor ook ons privacy beleid. Ook de betaling is veilig. Deze verloopt via de beveiligde server van Mollie (iDEAL).[TOP]

Ik heb een kortingscode ontvangen, hoe kan ik deze gebruiken?

Tijdens het afrekenen kunt u uw kortingscode invoeren. Kies hiervoor eerst een product. Ga door naar de 'winkelwagen'. Kies vervolgens 'Ga door naar afrekenen. Hier vindt u de optie 'Kortingscode'. Voer de code in en klik op 'code gebruiken'. Het bedrag zal direct in mindering worden gebracht. [TOP]

Moet ik eerst registreren / een account aanmaken voordat ik kan bestellen?

Nee, een account aanmaken is handig maar niet verplicht. Het registreren voorkomt dat u bij een volgende bestelling opnieuw uw adresgegevens in moet voeren en scheelt bij de volgende bestelling dus tijd. [TOP]

  

Vragen over de verpakking

Worden de cadeaus verpakt?

Uiteraard maakt de verpakking onderdeel uit van onze cadeauservice. Toch stonden we hier voor een dilemma. Verpakking is nu eenmaal iets dat hoort bij een cadeau maar wordt vaak direct weggegooid. Omdat we onze planeet zo min mogelijk willen belasten hebben we daarom gezocht naar mogelijkheden om de hoeveelheid verpakking te minimaliseren. Zo maakt u zelf de keuze!

U kunt kiezen voor geen verpakking, het cadeau als 1 cadeau verpakt of ieder cadeautje apart verpakt. Voor de luxe cadeauverpakking betaalt u een geringe meerprijs van € 1,95. Wilt u ieder cadeau afzonderlijk verpakt dan bedraagt de meerprijs € 4,95. Tot slot kunt u kiezen uit een kant&klaar of zelf samengesteld kraamkoffertje. Het koffertje is dan naast verpakking tevens onderdeel van het cadeau. Het cadeau wordt voorzien van een gratis wenskaart.

Kan een kaart worden bijgevoegd?

Anybaby voegt gratis een kaart bij ter waarde van € 1,95 als u een persoonlijke tekst invoert tijdens het afrekenen. U kunt hier uw persoonlijke boodschap invoeren. Deze bodschap plaatsen wij op onze speciale Anybaby kraamkaart. Dit maakt uw cadeau helemaal compleet.

 

Vragen over bezorgen


Wat is de levertijd?

Anybaby streeft ernaar voorradige producten binnen 48 uur of eerder te leveren. Voor de verzending maakt Anybaby gebruik van betrouwbare externe partijen zoals TNT post en DHL. In circa 90% van de gevallen wordt ook daadwerkelijk binnen de afgesproken termijn geleverd. [TOP]

Kan ik de het product of cadeau ook bij iemand anders laten afleveren?

Ja, dat kan. Dit regelt u tijdens het afrekenen. Onder het factuuradres kunt u de optie ‘afleveradres is gelijk aan factuuradres’ uitvinken. Er volgt dan een invoermogelijkheid voor het afleveradres. Eenvoudiger kan het niet.  [TOP ]

Wat zijn de verzendkosten?

Anybaby hanteert heldere verzendkosten. Deze worden tijdens het afrekenen weergegeven.
Voor producten/cadeaus die door de brievenbus kunnen geldt een tarief van € 1,95.
Voor pakketpost geldt een tarief van €4,95 verzendkosten per bestelling.[TOP ]

Is verzending naar het buitenland ook mogelijk?

Anybaby faciliteert verzending naar het buitenland. U kunt verzenden landen binnen Europa. Het verzendtarief hiervoor is € 11,95. [TOP]

Hoe wordt de bestelling bezorgd?

Anybaby verzendt de bestellingen via TNT post of DHL.  Zo is uw cadeau snel bij de pasgeboren baby aanwezig. [TOP]

Hoe worden de producten/cadeaus verpakt?

De producten/cadeaus worden allereerst verpakt in een feestelijke verpakking. Ten behoeve van het transport wordt het in een goed beschermde verpakking verstuurd. Omdat Anybaby zoveel mogelijk zorg wil hebben voor haar omgeving is er voor de bescherming tijdens transport gekozen voor opvulchips  die 100% biologisch afbreekbaar zijn.  Ze composteren zodoende volledig en hebben een minimale belasting op het milieu. [TOP]

Is het product/cadeau tijdens verzending verzekerd?

De verzending van de pakketten is niet verzekerd. Het risico van verlies is voor rekening van de klant. Verzending onder rembours is bij ons helaas niet mogelijk. [TOP]

  

Vragen over annuleren

Hoe kan ik een bestelling annuleren of beëindigen?

U kunt een bestelling annuleren door een e-mail te sturen naar info@anybaby.nl onder vermelding van het bestelnummer. Als de bestelling nog niet is verstuurd kunnen wij de bestelling kosteloos annuleren. Als de bestelling inmiddels door ons is verwerkt is het helaas niet meer mogelijk te annuleren en kunt u de producten retourneren. Hieraan zijn kosten verbonden. Zie hiervoor het kopje retourneren producten.[TOP]

 

 Vragen over retourneren

Kan ik de producten/cadeaus retour sturen?

Ongebruikte producten kunnen binnen zeven dagen na ontvangst in de originele verpakking en voldoende gefrankeerd worden geretourneerd. Wij verzoeken u ons hiervan schriftelijk op de hoogte te brengen onder vermelding van uw bestelnummer. Na ontvangst van de producten zal Anybaby het volledige aankoopbedrag exclusief verzendkosten storten op de rekening van de koper. Bij zendingen boven € 75,00 binnen Nederland neemt Anybaby de verzendkosten ad € 4,95 voor haar rekening. Deze worden bij retourzendingen echter wel in mindering op het te crediteren bedrag.[TOP]

 

  Overige vragen

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, hoe kan ik deze achterhalen?

U klikt op de link ‘Log in’ rechtsboven op de pagina. Vervolgens klikt u op de link ‘Wachtwoord vergeten?’. Nadat u uw e-mailadres hebt ingevuld ontvangt u een e-mail met uw nieuwe wachtwoord. Indien u ook het e-mailadres bent vergeten, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen via info@anybaby.nl. [TOP]

Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Anybaby neemt de bescherming van uw persoonsgegevens uiterst serieus en respecteert te allen tijde uw privacy. Uw gegevens zullen nooit zonder uw nadrukkelijke toestemming worden verstrekt aan derden. Zie hiervoor ook ons privacy beleid. [TOP]

Wij gebruiken cookies om het winkelen gemakkelijk te maken. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.
Klik hier voor meer informatie over onze cookies.
x